Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2014. december 1., hétfő

Sárga rózsás Fekete- erdő torta

Anyukámnak szülinapjára mindig valami kifejezetten szépet szeretnék csinálni.
Hiszen megérdemli a legjobbat. Anyunak az oroszkrém a kedvence, de idén azt mondta ne azt csináljak neki, hanem fekete-erdőt.

Mivel a kedvence a sárga rózsa úgy gondoltam díszítésnek teszek rá egy csokrot is.


A rózsákat és a leveleket előtte való nap csináltam meg és hűtőben tároltam. 
A rózsák készítését lépésről - lépésre megtaláljátok az alábbi linken.




És a végeredmény szerintem kimondottam szép. 











Legfőképp arra vagyok büszke, hogy Anyu meghatódott a torta látványától :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése