Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2014. december 11., csütörtök

Virágos csoki torta

Csoki, csoki minden mennyiségben.  Ez a torta 9 tojásos csokis piskóta-felvertből készült. Krémje csokoládé krém volt amit megháromszoroztam, ebből félre tettem 4 púpos evőkanállal.





Kívülre 2 dl tejszínből 200 g étcsokoládéból készült ganachet készítettem. Ezzel öntöttem le a tortát, majd szépen elsimítottam és végül a félre tett krémből habrózsákat nyomtam rá és kicsi színes virágokkal díszítettem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése