Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2015. március 16., hétfő

Fehér rózsás csokoládé torta




 Csokoládé tortát nem lehet megunni. Bármilyen formában és díszítésben jól mutat. Így volt ez most is, A szokásos kakaós piskótát és csokoládé krémet készítettem el. A krémet dupláztam és egy keveset félretettem belőle, hogy a végén körbe tudjam díszíteni a tortát. Oldalát durvára aprított csokidarabokkal paníroztam , tetejére fehér unidecből készült rózsákat valamint marcipán táblát raktam.

Az eredmény egy kifinomult és elegáns torta lett. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése