Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2015. március 16., hétfő

Gesztenyés meggyes torta

Egy újabb tortacsoda. Vegyítve a fekete-erdő és a gesztenye torta. Elsőként sütöttem egy kakaós piskótát amit elvágtam 3 lapnak majd meglocsoltam az alsó lapot rumos cukorsziruppal. Erre rákanalaztam a fekete-erdőből jól ismert meggyes tölteléket. Hűvös helyen megvártam amíg kihűl és a gesztenyés krém egy részét rákentem, majd a középső lapot is ráfektettem, amit szintén meglocsoltam a cukorsziruppal. Erre jött a krém többi része a piskóta legteteje, majd a maradék krémmel körbe kentem a tortát. Oldalát durvára vágott csokoládé darabokkal paníroztam a tetejére vékony szálakra vágott csokit raktam,majd 2 dl tejszínhabot keményre verve csillagcsöves habzsákba töltöttem és körbe nyomtam a habrózsákkal.

Végül meggy szemekkel és a táblával koronáztam meg a tortát. Az eredmény egy isteni finom torta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése