Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2014. július 23., szerda

Stonehenge torta

 Stonehenge gesztenyés töltelékkel és most újra marcipán burkolással. Első verzió úgy volt, hogy kézzel festem rá a tortára, de aztán inkább megbeszéltünk, hogy jobb lenne egy fénykép, mert az vissza tudja adni a hely szépségét.  Először nem voltam biztos benne, hogy a marcipán jó lesz burkolni, mert sajnos jártam már úgy, hogy lefolyt a tortáról. Viszont ennél olyan szépen sikerült, hogy már nem tartottam ettől. A tortát alul közepesen vastag kisodort marcipánnal és kagyló mintás díszítővel raktam körbe. 



Tetején a fénykép rögzítéséhez fondant és szintén a kagyló mintát használtam. Egyszerű díszítés, de szerintem ennyi pont elég volt. 


Íme a végeredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése