Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2014. augusztus 23., szombat

Minnie mouse torta

Egy kedves ismerősöm lányának csináltam ezt a tortát 1 szülinapjára. Tölteléke barackos - joghurtos gyümölcskrém. Oldalát rózsaszín szalaggal vontam be, hogy ez is feldobja a tortát. 
Nagy sikert aratott. :)



Piskótája sima piskóta felvert. Receptjét és részletes elkészítési módját itt megtaláljátok. Én itt 4 tojásos anyaghányaddal dolgoztam és csak félbe vágtam a kisült tésztát.

Krémje a következő:
4 dl barackos joghurt
3 evőkanál zselatin
3 evőkanál kristálycukor
2 dl tejszín
1 habfixáló
8 felezett barack

A joghurtot a zselatinnal, cukorral felmelegítjük. A míg hűl felverjük a tejszínhabot, és összedaraboljuk a barackokat kis kockákra. A kihűlt joghurtot összekeverjük a tejszínhabbal, barackkal és ráöntjük a tortalapra. Átlátszó fóliával letakarjuk és 2 órán keresztül hűtjük. 
Mivel ez forma torta volt én csináltam tartó elemeket a piskóta köré, hogy a krém szépen elterüljön a tésztán és ne folyjon szét. 
Mivel gyümölcskrém így nem csak tortába hanem poharakba töltve is lehet tálalni. Nyáron nagy melegben.
Ha gyümölcstortának készítjük akkor amikor már megdermedt a krém felezett barackot és zselét is tehetünk rá. 
Sőt ezt nem csak barackkal hanem eperrel, erdei gyümölcsökkel is el lehet készíteni.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése