Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2014. december 11., csütörtök

Ariel torta

Első Ariel tortám epres-tejszínes töltelékkel. A figurát én csináltam, itt még az elején jártam a figurák készítésnek. A tortát csak a homokos felén burkoltam barnára színezett fondannal, a másik oldalt kékre színezett tejszínhabbal kenten be.  


A homokos résznél a fondan felszínét vékonyan ecsettel megkentem egy kis vízzel és szórtam rá egy kis darált kekszet. Fehér kagylót készítettem amire rá tudtam írni az ünnepelt nevét és korát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése