Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2014. december 11., csütörtök

Faerezet minta készítése



Ennél a mintánál én azt hittem, hogy nem fogom tudni megcsinálni, mert bonyolultnak nézett ki. viszont amikor utána olvastam és próbálgattam rájöttem, hogy nem is nehéz. Most még csak szóban tudom elmondani, hogyan kell, de nemsokára teszek fel képeket lépésről-lépésre.

  1. Nézzük meg mekkora lesz a tortánk és készítsük elő a marcipánt vagy fondant. 
  2. Osszuk el 3 felé. A fehér maradjon több.
  3. Színezzük be a másik kettőt sötétbarnára, illetve világosabb barnára(itt lehet egy kis sárgát is bele keverni, de csak egy nagyon picit) Csináljunk 4 rudat.
  4. Tegyük őket egymás mellé váltakozva. Sötét barna, fehér,világos barna, fehér
  5. Ez most lehet bonyolultnak fog hangzani,de higgyétek el nem az. Én is néztem, mint Rozi a moziba mikor elkezdtem.:) Viszont ahogy neki állsz egyre jobban belejössz. 
  6. Sodorjuk össze őket - csavarjuk meg - hajtsuk félbe - sodrás - 2 csavarás - félbehajtás - sodrás - 1 csavar - félbehajt - nyomkodjuk meg kicsit - sodrás - félbehajt - sodrás - félbehajt - félbehajt - sodrás - félbehajt - nyomkodás - nyújtsuk meg kézzel - félbehajt - csavar - félbehajt - sodor
Kész is van. ezek után kinyújtjuk és már látszik is a szép ezeret mintánk. Ha valaki világosabbra vagy sötétebbre szeretné csinálni akkor az elején a színekkel tud variálni.
Sok sikert kívánok hozzá. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése