Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2013. április 27., szombat

Mikulás csizma és ajándékdoboz torta

Ha közelednek az ünnepek mindig kigondolok valami érdekes tortát.
Bár írhatnám azt is, hogy ez egy eljegyzési torta, mert párom ekkor kérte meg a kezem:)
Ami meglepetés volt.:)

Sütöttem egy téglalap alakú kakaós piskótát, amit megtöltöttem oroszkrémmel, majd a külsejét is szépen körbe kentem, hogy szép sima felületet kapjak és megtapadjon rajta a fondant.






Ezután következett a burkolás. Rózsaszínre színezett fondantot kinyújtottam, ráfektettem a tortára és szépen elsimítottam rajta, majd a felesleget levágtam.


A díszítést meg menet közben találtam ki, szerintem aranyos lett:)







És kész is:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése