Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2013. május 6., hétfő

Cimbi torta


Verdák vonalon tovább haladva készült Cimbi. Egy barátunk fiának szülinapjára. Szintén csokikrémmel volt töltve.

1. Kettő kakaós piskótát sütöttem, megtöltöttem a krémmel, majd elkezdtem faragni. Fénykép alapján dolgoztam.





2. Ezután következett a burkolás. Elsőnek beborítottam barna fondannal, utána kivágtam a száját, és fehér fondanból megcsináltam a részleteket: száj, ablakok, fényszóró, szemek.





3. Ezek után következtek a kerekek. Megcsináltam a sárvédőket, majd ez a folyamat képeken nem látszik, de a kerekeit is piskótából vágtam ki pogácsa szaggatóval, és azt burkoltam feketével.











És a végeredmény:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése