Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2013. június 2., vasárnap

Eperke 2 torta

Újra egy eperke torta fekete- erdő ízesítéssel:D
A tetején a figura külön fondant lapra rajzolt és kézzel festett kép. Ehhez nem szégyellem bevallani tanácsot kértem, amit utólag is még egyszer nagyon szépen köszönök Dittának.
A tábla mögötti nagy eper férjem ötlete volt, és nagyon feldobta a tortát.:)


A képet elsőként egy lapra rajzoltam át, utána kivágtam, rátettem a kinyújtott fehér fondanra és tűvel átrajzoltam a körvonalakat. Utána fekete festékkel átmentem a vonalakon és kifestettem a képet. 
Egy órára hűtőbe tettem aztán rátettem a tortára.


A végeredmény magáért beszél és a visszajelzések alapján nagy sikert aratott,mint ízre, mint kinézetre:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése