Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2014. január 14., kedd

Ferrari torta

Ezt a tortát egy nagyon kedves barátunk fiának készítettem.  A kérés annyi volt, hogy szeretnének Kristófnak egy Ferrari versenyautót, de ha lehet valahogy csináljak egy Joda mestert is a kocsi mellé, mert imádja a Csillagok Háborúját is. Férjem fejéből kipattant egy ötlet, hogy mi lenne ha a torta úgy nézne ki, mintha Joda éppen emelné az autót. Gondoltam tényleg milyen jó ötlet és erre biztos nem számít senki. Abszolút meglepetés lenne. Ebből kiindulva férjem csinált neki fából egy vázat amire az egész tortát építettem. Sütöttem két sima fehér piskótát, kifaragtam a formát és rá próbáltam a vázra. Miután jó volt a méret ott a vázon hagytam az alsó piskóta lapot és betöltöttem a  vanília krémmel vagy másik nevén sárgakrémmel. Szerencsére a krém szépen összefogta az egész tortát és nem csúszott le amikor töltöttem. Utána jött a dilemma, hogyan nézzen ki Joda. Hol álljon, hogy tartsa a kezét, stb... Fondanból megformáztam a figurát (életem első fondan figurája). Szerintem egész jól sikerült. :) 
Az apró részletek és a nagyság miatt két napi munka volt a torta. 




A végeredmény engem is meglepett, hogy milyen jól sikerült, arról nem is beszélve, hogy az ünnepelt is odáig volt érte. :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése