Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2014. július 28., hétfő

Pókember torta

 Első pókember tortám. Bevallom nem áll nagyon közel ez a képregényhős, és kicsit tartottam is tőle, hogy hogyan fog kinézni. Rengeteg képet néztem pókemberről és végül a figura második próbálkozásra sikerült így. De nem baj kell egy kis önkritika.:) A tortát csokis krémmel töltöttem meg és szürkés kékre színezett fondannal burkoltam.






Oldalára fekete és sárga fondanból készítettem az épületeket valamint a csillagokat. 
A tetején lévő pókhálóhoz olvasztott étcsokoládét 

töltöttem habzsákba és úgy nyomtam a tortára. Mielőtt megkeményedett volna csoki bele fektettem a figurát és az ünnepelt nevét.
Alapvetően büszke vagyok erre a tortára, mert szerintem jól sikerült. Főleg annak örülök , hogy az ünneplet is odavolt érte és nagyon ízlett neki.
Íme a végeredmény:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése