Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2014. augusztus 19., kedd

Napraforgó torta

Eperkrémes virágocska. :)





Receptje igen egyszerű és nagyon finom: 
500 g eper
4 dl tejszínhab
2 ek porcukor
szükség esetén fixáló

A vaníliakrémet elkészítjük és hagyjuk hűlni. Robotgéppel elkezdjük felverni a habot. Eközben az eper felét botmixerrel összeturmixoljuk. A másik felét félre tesszük. Amikor már majdnem jó a hab beletesszük a cukrot, majd apránként elkezdjük adagolni a sárgakrémet. Addig keverjük amíg egynemű nem lesz. Ha úgy látjuk, hogy folyós akkor teszünk bele két teáskanál fixálót és kicsit még keverjük. Ha kész kézzel belekeverjük az összeturmixolt epret.
A kihűlt piskótát félbe vágjuk. Én ilyenkor azért csak félbe vágom, hogy jól mutasson benne a vastag eperhab, de lehet három lapba is vágni. Ki hogy szereti. Az epret összedaraboljuk és a kész krémbe keverjük, majd betöltjük a tortát, valamint kívülről is szép egyenletesen körbekenjük. 
Ezután beburkoltam fehér fondannal. A közepét pedig barna kör alakra vágott fondannal kicsit domborúra csináltam, és befedtettem sötét barnára.
Utána kivágtam sárgából a szirmokat rátettem a tortára,a legfelső résznél virágdrótokat dugtam a szirmokba, hogy egy kicsit felfelé álljanak. Oldalára zöld fondanból fűszálakat tettem és nyomózsákkal fű mintázóval zöldre színezett vajkrémmel körbe nyomtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése