Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2014. január 28., kedd

Banánkrémes eperke torta


Egy újabb festett eperke. Most barátnőm kislányának készítettem 5. szülinapra, nagyon ízlett neki. :)
A korábbi eperke tortához hasonlóan ez is papírról átrajzolva készült, utána kézzel kifestettem.Krémje egyszerű és hasonló a gesztenye tortáéhoz csak ugyebár a gesztenye banánra lett cserélve. :D

10 dkg vaníliakrém (sárgakrém)
3 db banán
40 dkg tejszínhab
2 ek porcukor
szükség esetén fixáló

A vaníliakrémet elkészítjük a már ismert módon és hagyjuk hűlni. A banánokat leturmixoljuk. Nem muszáj 3 lehet 2 is, attól függően ki mennyire banánosan szereti. Robotgéppel elkezdjük felverni a habot. Amikor már majdnem jó beletesszük a cukrot, majd apránként elkezdjük adagolni a sárgakrémet és a banánt. Addig keverjük amíg egynemű nem lesz. Ha úgy látjuk, hogy folyós akkor teszünk bele két teáskanál fixálót és kicsit még keverjük, de általában nem kell. 
Ezzel a krémmel betöltjük a tortát valamint kívülről is szép vékonyan, egyenletesen körbekenjük, hogy sima felületet kapjunk. 



Ezután én beburkoltam sárga fondannal, megfestettem külön a figurát majd díszítettem rózsaszín cukormasszából kivágott eprekkel. Tejszínhabot színeztem rózsaszínnel és ráírtam a szöveget.

Végeredmény:) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése