Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2014. január 21., kedd

Horgászok torta

Sógoromnak és az ikertestvérének készült ez a szép torta a 30. születésnapjukra. Citrom ízesítésű volt. A figurákat és a táblát bevallom rendeltem az idő szűke miatt. Izgultam,hogy nem lesz időm megcsinálni őket vagy nem úgy sikerül ahogy eltervezem, így inkább jobbnak láttam ha megrendelem őket. Jól is tettem, mert utolsó pillanatban lettem kész így is. 
40 km- t utazott a torta épségben. Elkészítéséhez kétféle piskótát sütöttem. Az alsó lap 12 tojásos piskóta volt,  a kisebb emelet pedig az úgynevezett piskóta- felvert volt. Azért így csináltam, mert ki szerettem volna próbálni a felvert tésztát is, hogy sikerül-e. Régebben már próbálkoztam vele, de az nem mindig sikerült. Most viszont tök jó lett. :) 
 Miután megsültek megvártam míg kihűlnek, elvágtam három lapra mind a kétféle tésztát, majd betöltöttem a citromos krémmel, elsőként csak az alsó nagyobbik piskótát. A kisebbiket apró méretre igazítás után rátettem egy méretre vágott tortaalátétre. Ezután kezdtem megtölteni a krémmel. Beburkoltam mind a kettőt zöld fondannal. A nagyobb piskótába beszúrtam a felső szint méretéhez igazítva 8 darab tartópálcikát. Nem kellett volna ennyi, de mivel messzire vittük nem szerettem volna kellemetlen meglepetést. Ezek tartották a felső szintet, utána egy fél órára hűtőbe tettem őket. Ezek után nem maradt más hátra, mint egymásra tenni és díszíteni. A víz és fű színezett tejszínhab volt. A kavicsokhoz egy kevés fekete és fehér fondantot nagyjából összegyúrtam és tetszőleges nagyságú darabokra tépve megcsináltam őket. A kiskacsák szintén fondanból készültek. 


Közvetlen átadás előtt fényképezte le a férjem. Nagyon nagy sikert aratott és finom is volt. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése