Köszöntelek az oldalamon!

Köszöntelek az oldalamon!

Új arculattal, pár változtatással újra elérhető a blog!

Ezen az oldalon eddigi munkáimat kezdetektől napjainkig, torta ötleteket, bevált recepteket találsz!

Kérdéseddel, észrevételeddel fordulj hozzám bátran.

Nemsokára videókat is töltök fel:)

2015. július 2., csütörtök

Fekete- erdő torta gyöngyökkel

Ezt az elegáns tortát fekete-erdő krémmel töltöttem meg, majd az egészet leburkoltam fehér unidec soft cukormasszával.
     

Tetejére ezüst ehető gyöngyöket, saját kézzel csinált sötét vörös rózsákat tettem. Mindegyik virágba egy-egy gyöngyöt helyeztem ezzel is feldobva a tortát. Itt megtaláljátok hogyan lehet egyszerűen rózsát készíteni.


Egyszer vettem kicsi csokibetűket aminek szerencsére olyan volt a csomagolása, hogy miután elfogytak belőle a betűk újra lehet használni. Ezért csokit olvasztottam gőz fölött és a megfelelő betűket elsőként kicsit kikentem olajjal, hogy ne ragadjon bele, majd ráöntöttem a meleg csokit, vártam amíg megdermed és kész is.
Alul szilikon formába nyomtam a szintén sötét vörös cukormasszát és a gyöngysorral körbe  raktam a szívet. Nagyon kifinomult és elegáns torta lett az eredmény. Ja és finom is volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése